قربونت بشم من دنیزم

تصویر
۴ پاسخ

الهی تو فکرش بودم عزیزم بردیش بیمارستان بستریش کردن

منم الان برای زردی میخام ببرمش ببمارستان.خداکنه نداشته باشه

چرا بیمارستانی؟

خدا حفظش کنه❤🥹

سوال های مرتبط

مامان جوجوممد(تیارا) مامان جوجوممد(تیارا) ۱۷ ماهگی