۱۰ پاسخ

۶ ماهگی ۶ کیلو. وزن تولدش ۲۷۰۰ بود آلرژی پروتیین شیر گاو داره

دختر منم شیشو نیمه

۷ ماهگی ۹۲۰۰ بود الان تو ۲ ماه ۱ کیلو کلا وزن گرفته

دختر منم خیلی کمه 7کیلو

عزیزم خداروشکر تنشون سالمه همین مهمه،وزنشون به غذابیوفتن میره بالا

عزیزم وزن دخترتون روی نمودار هستش
جای نگرانی نیست
این که دنبال وزن گیری باشی زیاد خوب نیست
همین که سالمه و خوب شیر و غذا بخوره کافیه
وزن نوزاد هم ۸۰ درصد به ژنتیک مربوطه نه چیز دیگه

پسرمنم۶۸۰۰

سلام
اتفاقا من امروز داشتم فکر میکردم نکنه در حق این بچه کم کاری کرده باشم کاش از اول شیرخشک داده بودم
شیر خودم کم میشه دائم دخترمم شیشه و شیرخشک قبول نمیکنه دیگه
دختر منم خیلی لاغره
یا نمیدونم من حساسم

دختر منم وزنش کمه عزیزم همین که سالم خداروشکر کن دختر من یه لکه داره رو صورتش همش اینو دارم برا خودم درد میکنم

پسر من ۶۶۰۰، خداراشکر

سوال های مرتبط