پوشک شیر خشک بیاید ناراحتم🥲

تصویر
۶ پاسخ

اخی عزیزم مادر این همه زحمت بکشه پیر بشی اولاد اینجوری سرت بیاره مطمعن باش عموت زنش جواب کارشون میگیرن مادر خیلی حق داره

خدا هیچ کسو از دست و پای خودش نندازه
مرگ با عزت بهتر از زندگی با خفته
خدا ب مادربزرگت آرامش بده

چقدرظالم هسش زن عموت تقاص کارشون میدن بی شک انشالله که خداشفا مادربزرگت بده عزیزم

عزیزم خدا شفاش بده😔 مادربزرگا خیلی عزیزن کاش مادربزرگای منم زنده بودن

اخی مادر بزرگ من کور بود یا خونه ما بود یا خونه خالم من چند سال مادر ندارم دیگ ازدواج کردم موقع خونه ما بود زن بابام مث دسته گل ازش مواظبت میکرد دیگ ی ماه خونه پدرم بود ی ماه خونه خالم تو خونه خالم ازدنیا رفت ۴ماه پیش خیلی اذیت بود

آلزایمر خیلی سخته منم مادربزرگ همسرم آلزایمر داره بیچاره داره عذاب می‌کشه یهو عین بچه ها خودشو میزنه که می‌خوام برم خونمون یا غذا نمیخوره تو خودشه همش سنش هم بالاس واقعا برای خودشون و اطرافیانشون سخته ایشالا خدا بهشون کمک کنه

سوال های مرتبط

مامان دلوین مامان دلوین ۱۷ ماهگی