مگه امسال میرید عید دیدنی؟
اصلا حسش نیست
خونه تکونی تا حدودی کردم خریدم قبل جنگ کردیم ولی خب عیدی نیس با این جنگ استرس
این عکسی گ داشتی من الان رفتم گرفتم خیلی ناجور در اومدم ک کمر و سینه سایز ۴۲ باسن۴۶🤣🤣
هیچکاری نکردم .گیر کردم تو حالت بقا
نه هیچی
فقط برا دخترم خرید کردم خودم و شوهرم لباس نگرفتیم شاید اصلا نگیریم خونه تکونی ام نکردم🥲 اصلا دست و دلم به کار نمیره
نه خرید کردیم نه خونه تکونی
حس و حالش نیس
استرس جنگ داریم دیگه یادم به عید نبود
امسال اصلا حال هوای عید نبود ن چیزی خریدم ن کاری کردم
نه خونه تکونی کردم نه خریدی کردم دیگه هیچ انگیزه یی ندارم همش ترس و استرس از فردا رو دارم
خریدی نداشتم .
ولی حسابی خونه ریختیم بیرون داریم میسابیم
خونمو تمیز کردم ولی خرید نکردم
من چیزی نخریدم پارسال زیاد خریدم دیگه حسش نیست
جایی هم ندارم که برم
من ازبس استرس دارم افتادم به جون خونه
خودمو سرگرم کردم که صداهارو نشنوم😑
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.