۱۵ پاسخ

عزیزم درخواست میدی لطفا

راستش فعلا شرایط مالی خوبی نداریم و لباس و اینا کنسله،البته برا پسرم سوغاتی آوردن همونو میپوشونم...
ان شاء الله چند ماه دیگه میخایم جابجا بشیم حال خونه تکونی ندارم، البته در حد کابینت تمیز کردن انجام میدم
سفره هم با وجود بچه نمیشه در دسترس باشه، سر اپن مختصر هفت سینی میچینم
مهمون هم یا برامون نمیاد یا خیلی کم، احتمالا یکم تخمه و ی مدل شکلات بخریم...

آییی کیوت❤️🫠

خونه تکونی نکردم برا لیام لباس خریدم برا همسرم گرفتم برای خودمم گرفتم فردا و پس فردا هم نوبت آرایشگاه دارم پنجشنبه هم میرم خرید خونه و هفت سین اینا

واای مردم برا این ست ادیداس
یبار برا پسرم سفارش دادم سایز ۲ سفارش دادم 🥺😪خییلی کوچیک بود
دلم موند پیشش
دوباره سایز ۴ سفارش دادم منتظرم برسه🥴🥴

خونه تکونی ک سه اسفند تموم کردم لباس شاهانم خریدیم سفره میندازم وسایلشو گرفتم فقط خودم ن لباس دارم ن آرایشگاه رفتم 🙂

من لباس برا خودم و پسرم خریدم خونه تکونی هم نصف و نیمه پنج شنبه هم نوبت اصلاح و رنگ مو راستی اگر ایده رنگ و لایت دارین بدبن

دوتا اتاق هارو خونه تکونی کردم
لباس های خودمو پناه آماده ست
پذیرایی و آشپزخانه اصلا دست نزدم آرایشگاه جز ناخن هیچی

هییییی خواهرمن ن خونه تکونی کردم نه برابچهام لباس خریدم نه خودم هیچ هیچ هیچ

به نام خدا هیچ کار

خونه تکونی نکردم
چیز خاصی اماده نکردم
هفت سین میچینم
لباس از قبل خودم دارم
دخترمم‌داره

هیچ کاری نکردم هیچی هم نخریدم نه دل و دماغ هست نه پول سفره هم نمیندازم

نه خونه تکونی کردم نه سفره عید اماده کردم نه لباس خریدم نه ارایشگاه رفتم واسه عید هم هیچی اماده نکردم. فقط برا پسرم یه دست لباس خریدم

تقریبا خونه تکونی کردم،برا پسرام لباس گرفتم به جز کفش براخودمم ک هیچ تمام

برا خودم که چیزی نگرفتم برا پسرم میگیرم البته خونگی گرفتم بیرونی نگرفتم و سفره هفت سینم حتما میزارم

سوال های مرتبط