۱۸ پاسخ

هیچ کاری عید نداریم رهبرمون شهید شده

فقط پرده مونده ک بیارمش پایین بشورم

من کامل خونه تکونی کردم

من فقط سرویس ها مونده بشورم
امروز فردا هم روز رسیدگی به خودم هست 😍

عزیزممم خیلی هم عالی خسته نباشی🩵
من کامل از ریشه تمیز کردم فقط مونده مبلارو تمیز کنم پرده هم تمیزه ولی کرم دارم بیارم بشورمش😶‍🌫️خرید هم قبل این داستانا یک. ماه پیش شوهرمو بچه هام خرید کردن فقط کفش آرشا مونده،خودمم لباس خونگی گرفتم و ‌یه مانتو😬شلوار و شال و کیف کفشم مونده

من خرید دخترم کردم در حال خونه تکونیم

اصلاح و فیشیال و مژه و ناخن هم انجام میدم و تمام

خرید یچیزای خریدم یسری چیزا هنو مونده

برای پسرم و شوهرم لباس خریدم ❤💜💜💫
تاپیک های من دیده نمیشه میشه سر بزنی🤗

فرش هامو شستم تو حیاط 😂پول شو از آقای همسر گرفتم رفتم برای خودم خریدم .کابینت هارو پاک کردم یخچال پاک کردم فقط مونده کناف رو رنگ بزنم 😂چون آقای همسرتان ۱۲ شب سرکار 😤

خونه تکونی کانل کردم ولی فرشام و نشستم چون تابستون برج ۶ شستم و تمیزن تا حدودی تمیز کردم خرید هم هیچی نکردم ب امید خدا حقوق بیاد بعد تا ببینیم چی میش

هیچ کاری نکردم بخاطر شرایط جنگ اصلا دل ودماغ هیچ کاری ندارم

خونه رو دوماه هست خریدیم امدیم توش
خونه تکونی نکردم دیگه
برای پسرا و باباشون یه چیزایی ماه پیش خریدم
ولی خودم نه
حوصله خرید و ارایشگاه تا این لحظه برا خودم نداشتم
فکرم نکنم کار خاصی بکنم برا خودم

منم خونه تکونی کردم ولی هنوز هیچی نخریدم متاسفانه،پیمانکار پول کشیده بالا و فراررررر😑😑تو این شرایط
ولی تا روز عید هر جور شده میخریم و لباس نو برای سال نو میپوشیم

منم ی ماه پیش خونه تکونی گردم کامل
هفته بعدم ب خودم میرسم و خرید عید میکنم

تنها کاری که کردم فقط برا دخترم خرید کردم خونه تکونی هیچی انجام ندادم

من هیچ سالی زیاد و کامل خرید نمیکردم. امسال هر سه تامون کامل خرید کردیم که اونم اینطوری شد شرایط☹️ دست و دلم به هیچی نمیره

من ن خونه تکونی کردم ن خرید

سوال های مرتبط