۸ پاسخ

پیاز رنده شده لعاب میده به خورشت

پیاز سرخ کرده بیشتر بزن بعد اینکه گوشت و لپه نیم پز شد

پیاز یکم بیشتر بزن و رنده ریز کن تفت بده که سبک بشه اما خیلی سرخ نشه اب کم بریز روغن یکم بیشتر بریز با شعله کم درب نیمه باز بجوشه جا میوفته من خودم خلال به هم میزنم لپه هم جدا خوب میپزم بعدم اضافه میکنم میذارم با شعله خیلی خیلی کم جوش بخوره با گوشت سیب زمینی هم برای روش سرخ میکنم در حد یک قاشق غذا خوری میریزم داخلش هم ابش کمتر میشه هم خوشمزه

پیاز خلالی و زیاد، پوره گوجه

لپه رو یکم تفت بده با رب و ادویه بعد قاطی قیمه کن

اب کم رب بهداشتی تفت بخوره با لپه

میگن اگه لپه همراه گوشت کمی‌تفت داده بشه غلیظ میشه

رب بزن آبش کم کن

سوال های مرتبط