عزیزم سلام تو بیمارستان دکتر متخصص نوزادان گفتن به هیچ عنوان ب بچه زیر ۶ماه نباید داد دور از جون زمینه بیماری قند هم تو بچه بالا میره و اینکه کلا زیر ۶ماه غیر از شیر و شیرخشک و داروهای مجاز چیز دیگه ای بهتره ندیم
من مدم الان یک کم عرق نعنا میریزم
من ۲۰روزگی میدادم خوب بود بعد دیگه ندادم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.