۳ پاسخ

عزیزم سلام تو بیمارستان دکتر متخصص نوزادان گفتن به هیچ عنوان ب بچه زیر ۶ماه نباید داد دور از جون زمینه بیماری قند هم تو بچه بالا میره و اینکه کلا زیر ۶ماه غیر از شیر و شیرخشک و داروهای مجاز چیز دیگه ای بهتره ندیم

من مدم الان یک کم عرق نعنا میریزم

من ۲۰‌روزگی میدادم خوب بود بعد دیگه ندادم‌

سوال های مرتبط

مامان نفس خانوم🧿🤍 مامان نفس خانوم🧿🤍 ۱۳ ماهگی
مامان دخترای قشنگم مامان دخترای قشنگم ۷ ماهگی
مامان ابوالفضل جونم مامان ابوالفضل جونم ۵ ماهگی