۵ پاسخ

من میدم ولی وزن دهی نداره،فقط برای یبوست و نفخ پسرم دکتر داد که خوبه هروقت میخوره شکمش کار میکنه و دل درد هم نمیشه قبلش اپتامیل میدادم دل درد شدید میشد همش

چون خیلی کال هست اصلاقلیظ نیست سبکه برای یبوست خوبه

ولی ب نظرمن کامفورت ها وزن دهی ندارن اصلا

من سه روز پیش رفتم دکتر گفتم اپتامیل میدم بهش. موقع دسشویی کردن زور میده قرمزمیشه.براش کامفورت نوشت.گفت یانان کامفورت بده یا ببلاک کامفورت.
سه روزه ببلاک‌کامفورت میدم.گفت میتونی بااپتامیل هم قاطیش کنی

من‌نان‌کامفورت دادم‌سنگین بود هی بالا میاورد ببلاک‌کامفورت میدم اوکیه

سوال های مرتبط

مامان برکه👨‍👩‍👧 مامان برکه👨‍👩‍👧 هفته سیزدهم بارداری