کیا شیر خشک نان به بچه هاشون میدن راضین وزن دهیش خوبه؟

۳ پاسخ

من نان اوپتی پرو میدم راضیم اره وزن دهیش عالیه

آره من راضیم

منم چند وقته فقط شبها میدم یک وعده که گریه نکنه وبخوابه اره خوبه سیر نگهش میداره ساعت 12اینا بهش میدم تا 6صبح بیدار میشه

سوال های مرتبط

مامان برکه👨‍👩‍👧 مامان برکه👨‍👩‍👧 هفته سیزدهم بارداری