۴ پاسخ

من میدم خیلی خوبه ولی گاز معده بچه منو زیاد می‌کنه .در غیر این صورت از همه لحاظ بخصوص گوارش و پی پی هالی

ببلاک خیلی خوبه
هم پرچربه وهم خوشمزس

من ب دخترم از اول ببلاک دادم خیلی خوب بود وزنشم خوب بود

من میدم هم مزش دوسداره. هم خوب وزن میده

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا ❤️❤️ مامان هدیه خدا ❤️❤️ ۱۴ ماهگی