۶ پاسخ

من به دخترم میدادم خیلی تپل شد بهش میساخت

من میدم خوبه

اصلا به پسر من وزن نداد
سیستم گوارشش رو هم بهم ریخت
خیلی اذیت شد

وزن دهی نرماله البته به پسر من نساخت عوضش کردم

من یه چند روز بهش دادم خیلی سبکه ولی وزن دهی خوبی نداره

من کمکی چندروزه شروع کردم روزی ۶۰تا بهش میدم‌حساسیت نشون نداده یبوست هم نشده دسشوییش به موقع س

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا ❤️❤️ مامان هدیه خدا ❤️❤️ ۱۴ ماهگی
مامان اهورا🧿❤️ مامان اهورا🧿❤️ ۴ ماهگی