۸ پاسخ

بله منم همینطورم

آره بعد باد میکنه یکم شیرم از میریزه بیرون من بیشتر اوقات با دستم نوکشو فشار میدم از درد

اصطلاحا رگ میکنه
یعنی شیر کافی دارن تولید میکنن سینه ها

اره همینطوری میشه

آره میگن شیرت که کافی باشه اینجوری میشه و میریزه
فک کنم اون یکی هم شروع به تولید شیر میکنه😁

چون شیرش خود به خود سر ریز میشه

ارههه منم

بله منم همینم ، نمیدونم چرا

سوال های مرتبط

مامان نیهاد مامان نیهاد ۱۶ ماهگی