مامانا شماهم سینه هاتون هرازگاهی دردمیگیره وتیرمیکشه؟

۵ پاسخ

آره عزیزم طبیعیه شیر که زیاد میشه سینه اینجوری تیر می‌کشه میسوزه

اره میسوزه ام گاهی

اره همینطوره

اره یکیشون
حتی گاهی که دارم‌چپی رو میدم نخوره راستی در حال تیر کشیدنه رگش

اره یکی از سینه هام

سوال های مرتبط

مامان 👶💙فسقل مامان 👶💙فسقل ۱۱ ماهگی
مامان لـناجـون👶🏻🫀 مامان لـناجـون👶🏻🫀 روزهای ابتدایی تولد