طبیعیه بعدچندروزامروز جای بخیه هام دردمیکنه وتیرمیکشه

۳ پاسخ

سلام گلم قدم نورسیده مبارک 🥰
زایشگاه حضرت زینب بودی
میشه بگین محیط و پرسنل چ جوریه
شنیدم اتاق تک نفره هس
اجازه میدن همسر بیاد حتی برا چن لحظه
منم زایمان اولم قسمت زایشگاه گنجویان بود ۱۰ سال میگذره
برا خودت چیا همراه بردی
آخه بچه اولم بیمارستان همه چی لیست داد از داروخونه گرفتیم
سوال زیادی پرسیدم 😁
آخه نزدیک زایمانم 🥲

اره بابا دکتر ب‌من گف تا۳ ما اینطوری
ولی بعضیا هستن بعد چند سال هنوز درد دارن طبیعیه نگران نباش
ولی خونریزی رو‌بخیه دیدی سریع برو بیمارستان

من بعد نزدیک ی سال هنوز درد میکنن😂

سوال های مرتبط