۴ پاسخ

من سشوار گرم میگیرم دردش کم میشه ،امتحان کن

سلام عزیز بهتر شدیپ

منم بچه گریه میکنه سرپا تکون میدم بعدش انگار از داخل بخیه هام خارش دارم

درازبکشم بهترمیشه سرپاباشم بدجوری تیرمیکشه

سوال های مرتبط

مامان لـناجـون👶🏻🫀 مامان لـناجـون👶🏻🫀 روزهای ابتدایی تولد
مامان ماهلین مامان ماهلین روزهای ابتدایی تولد
مامان .....👶.... مامان .....👶.... ۱۰ ماهگی
مامان 👶🏻بلوط🤩 مامان 👶🏻بلوط🤩 ۱۳ ماهگی