۴ پاسخ

من الانم دردداره

سزارین لامصب همیشه جای بخیه اذیت میکنه همیشههه

مال منم اونجوریع فکنم طبیعی باشه

سزارین ؟یا طبیعی ؟

سوال های مرتبط