وای جای بخیه هام خیلی دردمیکنه زایمان اولم اینجوری نبود😒🥺

۱ پاسخ

سزارین دوم؟

سوال های مرتبط

مامان لـناجـون👶🏻🫀 مامان لـناجـون👶🏻🫀 روزهای ابتدایی تولد
مامان ماهلین مامان ماهلین روزهای ابتدایی تولد