و در نهایت اینم کیکش ، اگر سوالی بود در خدمتم🩷
به خانواده هایی که پسر بچه داشتن رنگ ابی دادم خانواده های دختر دار صورتی و خانواده هایی که بچه کوچیک نداشتن سبز 😄
مامان لنا تم صورتیه یا بنفش. ؟
میشه یه عکس از وسیله های داخل پک بزارید عزیزم
خیلی قشنگ شده مبارک لنا جون باش 🥰😍
من میخام
مبارکش باش 😍
خیلییییی قشنگه 😍😍😍
مبارکش باشه لنای قشنگ🥰😘
پکایی که گرفتید اماده بود منظورم پک طلقی هست🙏🏻
کلا تهرانی ها پولدار و خوش سلیقه هستن
چه لاکچری💋💋
چه خوشگله
مبارکههه خیلییی همه چیش قشنگ شده
جسارتا میشه بگید هزینه ها چقدر شد
و برای چه تعداد بود
الان بخای بری آتلیه عکس بگیری بیشتر میشه
این وسایل دندونی پک و گیفت و این چیزاشو از کجا باید خرید
هزینه چقدر شد کلا؟
سلام عزیزم من آتلیه آنلاین دارم خواستین عکس بفرستین باهرتمی بخواین ادبت کنم ۰۹۹۳۵۸۵۷۲۹۳پیام بدین روبیکا
چ نازع تمش چقدر هزینت شد کادو هم واست جم شد
این دکورش که دوس داشتم کوتاه باشه که خودش بشینه
مبارکش باشه عزیزم همه چی خیلی عالیه 💕
این باکس پکاشه
مبارکش باشه خیلی قشنگن😍
عزیزم طرز پخت و مواد اش دندونیتون چی بود
این طرح کوکیشه که سه رنگ انتخاب کردم
چ قشنگ
گیفت شمع و تاپر شکلاتشه
این ظرف اش و لیبلشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.