۲۶ پاسخ

و در نهایت اینم کیکش ، اگر سوالی بود در خدمتم🩷

تصویر

به خانواده هایی که پسر بچه داشتن رنگ ابی دادم خانواده های دختر دار صورتی و خانواده هایی که بچه کوچیک نداشتن سبز 😄

تصویر

مامان لنا تم صورتیه یا بنفش. ‌؟

میشه یه عکس از وسیله های داخل پک بزارید عزیزم

خیلی قشنگ شده مبارک لنا جون باش 🥰😍

من میخام

مبارکش باش 😍

خیلییییی قشنگه 😍😍😍
مبارکش باشه لنای قشنگ🥰😘
پکایی که گرفتید اماده بود منظورم پک طلقی هست🙏🏻

کلا تهرانی ها پولدار و خوش سلیقه هستن

چه لاکچری💋💋

چه خوشگله

مبارکههه خیلییی همه چیش قشنگ شده
جسارتا میشه بگید هزینه ها چقدر شد
و برای چه تعداد بود

الان بخای بری آتلیه عکس بگیری بیشتر میشه

این وسایل دندونی پک و گیفت و این چیزاشو از کجا باید خرید

هزینه چقدر شد کلا؟

سلام عزیزم من آتلیه آنلاین دارم خواستین عکس بفرستین باهرتمی بخواین ادبت کنم ۰۹۹۳۵۸۵۷۲۹۳پیام بدین روبیکا

چ نازع تمش چقدر هزینت شد کادو هم واست جم شد

این دکورش که دوس داشتم کوتاه باشه که خودش بشینه

تصویر

مبارکش باشه عزیزم همه چی خیلی عالیه 💕

این باکس پکاشه

تصویر

مبارکش باشه خیلی قشنگن😍

عزیزم طرز پخت و مواد اش دندونیتون چی بود

این طرح کوکیشه که سه رنگ انتخاب کردم

تصویر

چ قشنگ

گیفت شمع و تاپر شکلاتشه

تصویر

این ظرف اش و لیبلشه

تصویر

سوال های مرتبط

مامان ❤️‍🔥 مامان ❤️‍🔥 ۱۰ ماهگی
مامان گندم🌾☺️ مامان گندم🌾☺️ ۹ ماهگی