من نانو پک گرفتم واسه چدنام برا من فک کنم خیلی جرم داشت اونجوری ک میخام نشده ولی مادرشوهرم استفاده کرده بود بهتر بود مال اونا من دوباره تو فاصله کم ازش استفاده کردم دیشب دستام زخمی شد بازم میشورم انقد اونی بشه ک میخام
یکی از خانمام بمن گفت بذار تو ماشین ظرفشویی
نزن که خراب میشه من زدم
من با لوله بازکن شستم اصلا میشه مثل روز اول ولی باید بدونی چدن اصلی هست یا نه
میگن اگه جنس چدن اصل نباشه لوله باز کن خرابش میکنه
عزیزم منم خیلی حساسم میشورم ولی باز انگار رد روغن هست دست میزنم اصلا چرب نیست بعضی وقتا آنقدر میسابم دستام درد میگیرن
اینم یه نمونه دیگش
اینجوری میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.