بنظرتون پسرم تب داره آخه واکسن زده؟


کولیک رفلاکس پوشک عکس

تصویر
۶ پاسخ

۳۷ دمای طبیعی بدنه

نه 37.5 به بالا تب محسوب میشه

نه گلم این تب نیست من بچه هام‌خیلی تو‌واکسن چهارماهگی اذیت شدند تبشون بالابود همون شب اول خداروشکر فرداش خوب شدند البته بدن بابدن فرق میکنه ولی تو واکسن دوماهگی انکار نه انکار واکس زده بودند

نه ولی پاشویه کن بزار بالا نره مرتب هم استامینوفن بهش بده سرساعت

از ۳۷.۵ ب بالا تبه.

نه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان جوجوشهریار🩷🐥 مامان جوجوشهریار🩷🐥 ۸ ماهگی