۸ پاسخ

۱۸‌ماهگی

برای دخترم ۶ ماهگی خیلیییییی بد بود ولی ۱۸ ماهگی سبک بود

تا الان ک دوماهگی سخت ترینش بود
4 ماهگی خیلیییی خوب بود خداروشکر

6ماهگی

۱۸ ماهگی

۴ ماهگی

بنظر من تا الان که ۲ ماهگی😑

برای هر بچه یک واکسن اثرش خیلی زیاد میشه و اذیت میکنه دقیق نمیشه گفت کدوم

سوال های مرتبط

مامان جوجوشهریار🩷🐥 مامان جوجوشهریار🩷🐥 ۸ ماهگی