همه میشناسن اونایی که تفاوتی نمیذارن هم میشناسن فقط محل نمیدن حساب نمیذارن مامانو🤣
از بدو تولد میشناسن و تو بغل مادر اروم میشن ولی از رو چهره از ۳ ماهگی
بچهای من لز تو بیمارستان که بخ دنیا اومدن گریه میکردن میذاشتن تو بغلم اروم میشد یعنی بیهوش میشدن فقط تو بغل خودم اروم میشدن
پسرن که از هفته اول چشمش دنبال صدای من میگشت 🥺🥺🥺انقد که همه میگفت این خیلی عجیبه
از نظر چهره و سه ماه
از سه ماهگی شروع میشه
حالا بستگی داره بعضی ها زود و بعضی ها دیر
دختر من الان منو میشناسه ،دور میشم گریه میکنه ،بغل کسی باشه دست و پا میزنه بیاد بغل من
از بدو تولد
از لحظه اول تولد
از همون اول
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.