۲ پاسخ

دختر من بعد واکسن دوماهگی بدتر شد🫠در خدی وزن نمیگیره

آره ببر حتما دختر منم رفلاکس داشت با واکسن 4ماهگی شدید تر شد کلا دیگ اعتصاب شیر کرد بردم دکتر

سوال های مرتبط