۶ پاسخ

دخترایه منم شکر خدا اصلا اذیت نشدن حتی تب هم نکردن

چهار ماهگی واس پسر من ک خیلی سبک بود اصلا اذیت نشد حتی تب هم نکرد

بله واسه پسر منم خیلی خوب بود

آره دخترمن اصلا گریه نکرد ولی ۶ماهگی خیلی گریه کرد یکم قطره پاراکید دور زخم واکسنش بمال اصلا دردش نمیاد دیگ

اره پسرمن اذیت نشد،هم دوماهگی هم 4ماهگی

چهارماهگی سبکه

سوال های مرتبط