بچه ها مشکلی هست؟یا خوبه همچی؟جنسیت نی نی ما مشخصه؟🥹

تصویر
۱۴ پاسخ

عالیه و دخمله🥰

خداروشکر عزیزم خوبه بچتم دختره

چ زود جوابشو دادن از من هنوز نیومد گفت بخاطر جنگ اینا دیر شد درسته؟

من آزمایش سلفری دادم از 27 اسفند هنوز نیومده جوابش کسی میدونه چرا اینقدر دیر دادن

دختره عزیزم

خداروشکر که سالمه

دختره عزیزم

عزیزم بچه سالمه الهی شکر و دخمله

همه چی اوکیه
و دختره

اینم صفحه بعدش

تصویر

دختره گلم

سالم هست عزیزم

همه چی عالی و دختر 💕

دختر عزیزم

سوال های مرتبط

مامان فندق کوچولو 😍 مامان فندق کوچولو 😍 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته هفدهم بارداری
مامان امین من🫀 مامان امین من🫀 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان فرشته خدا مامان فرشته خدا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان کنجدی🐣💗 مامان کنجدی🐣💗 هفته بیست‌ونهم بارداری