۱۷ پاسخ

واقعا خیلی دیر میگذره مخصوصا واسه کسایی که استراحت مطلقی هستن

ماه پنج خیلی دیر میگذره انگار یکساله ۵ماهمه😩

وای نه من همش میگم کاشکی دیر تر میزاییدم 😂😂

عزیزم انشاالله هممون به سلامتی و شادی بغل بگیریم نی نی کوچولومون رو 🤲🩷🎀

هنوز از الان داره به شما سخت میگذره من سه هفتم مونده انگار یک هفته برام یک سال میگذره🥲🥲🤦🏽‍♀️خدا کمکمون کنه🥲

اره واقعا منم دلم میخواست الان ماه های اخر بودم انتظار خیلی سخته🥺

من شخصا پیر شدم تا به اینجا رسیدم بازم هنوز مونده😣

وای واقعا🥲❤️

من که میگم هنوز خیلی دیگه مونده که بخوام لباساشو بشورم و ساک ببندم 😓

شوهر منم میگه کاش بارداری کمتر بود بهش میگم سختیهاش واسه مادره تو آرزو میکنی کمتر باشه انگار اون حامله اس😂😂😂

منممم دلم میخواست الان ۳۶ هفته بودم🥲🥲🥲

این اخراکه روزی صدسال قشنگ طول میکشه😑شونصدساله منتظرم18روزم بگذره ولی تاااازه 9روزش گذشته

من حالا سیسمونی نگرفته ،دارم دنبال بیمارستان میگردم واسه زایمان از بس عجله دارم😂😂😂

دقیقا ی روزش یکسال میگذره خوشبحال وقتی که تاپیک بزاریم نامه زایمان گرفتیم 🥹

۳۰ ب بعد بدترررر نمیگذره

منم خسته شدممم🥹
کاش زودتر برسم ۳۴ هفته مثلا😂

دقیقا منم اینو میگم ۹ماه خیلی زیادهههه

سوال های مرتبط