واقعا خیلی دیر میگذره مخصوصا واسه کسایی که استراحت مطلقی هستن
ماه پنج خیلی دیر میگذره انگار یکساله ۵ماهمه😩
وای نه من همش میگم کاشکی دیر تر میزاییدم 😂😂
عزیزم انشاالله هممون به سلامتی و شادی بغل بگیریم نی نی کوچولومون رو 🤲🩷🎀
هنوز از الان داره به شما سخت میگذره من سه هفتم مونده انگار یک هفته برام یک سال میگذره🥲🥲🤦🏽♀️خدا کمکمون کنه🥲
اره واقعا منم دلم میخواست الان ماه های اخر بودم انتظار خیلی سخته🥺
من شخصا پیر شدم تا به اینجا رسیدم بازم هنوز مونده😣
وای واقعا🥲❤️
من که میگم هنوز خیلی دیگه مونده که بخوام لباساشو بشورم و ساک ببندم 😓
شوهر منم میگه کاش بارداری کمتر بود بهش میگم سختیهاش واسه مادره تو آرزو میکنی کمتر باشه انگار اون حامله اس😂😂😂
منممم دلم میخواست الان ۳۶ هفته بودم🥲🥲🥲
این اخراکه روزی صدسال قشنگ طول میکشه😑شونصدساله منتظرم18روزم بگذره ولی تاااازه 9روزش گذشته
من حالا سیسمونی نگرفته ،دارم دنبال بیمارستان میگردم واسه زایمان از بس عجله دارم😂😂😂
دقیقا ی روزش یکسال میگذره خوشبحال وقتی که تاپیک بزاریم نامه زایمان گرفتیم 🥹
۳۰ ب بعد بدترررر نمیگذره
منم خسته شدممم🥹
کاش زودتر برسم ۳۴ هفته مثلا😂
دقیقا منم اینو میگم ۹ماه خیلی زیادهههه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.