۴ پاسخ

جو دوسر پرک پروتئین بالایی داره
خیلی مقویه
اونایی ک رژیم میگیرن هم میخورن
من هفته ای سه بار اوتمیل و هقته ای ۳ بار سوپ درست مکنم توشونم جودوسرپرک میریزم

ببین منظور از رژیمی این نیس ک‌‌ لاغر می‌کنه یعنی اوتمیل چون پروتیین و سیر کنندگی زیادی داره باعث میشه در طول رژیم کمتر گرسنه بشیم و خیلی مقویه

فک‌کنم‌برای بزرگسال منظورش بود

من میدم
عالیه
خیلی مقویه براشون
من امروز با موز قاطی کردم
۳ روز پیش هم با سیب
خیلی خوشش اومد

سوال های مرتبط

مامان ماهد مامان ماهد ۱۴ ماهگی