میشه منم سرهمی پوشوندم از اول
نه عزیز باید دکمه دار باشه و بلوز باسه.سرهمی تا نافش نیفته نمیشه پوشید
تو بیمارستان سرهمی تنش کردن زیرشم یه رکابی
ن اصلا نمیپوشن
اون سرهمی هایی ک تا پایینش دکمه یا زیپ میخوره رو نمیپوشن چ برسه این ک فقط تا جای پوشکشه .پیراهن دکمه ای مدل مانتویی بزار و شلوار و بادی برای زیرش .اینو خودتون خونه بردین یا بعدش ک رفتین تو بخش بپوشید خودتون
من بهشون جلو دکمه و شلوار دادم پوشوندن مرخص شدنی سرهمیشو پوشوندم
میگن سرهمی نمیدوشونن پسر من بیمارستان خصوصی دنیا آمد. از همون ک بدنیا آمد خودشون یه دست سرهمی. پوشوندن ب پسرم
اندازش بزرگه فک کنم و بلوز شلوار راحتره بخاطر نافش
اره بپوشون خیلی هم قشنگه زیرشم یدونه رکابی بپوشون منم سرهمی پوشوندم هیچی نگفتن
بخاطر بند ناف سرهمی نمیپوشونن
مثل اینکه میگن بلوز شلوار راحتره واسه نی نی اینو موقع ترخیص میتونین حالا دوست دارین عکس بگیرین
فکر کنم بخاطر نافش نمیشه پوشوند سرهمی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.