۶ پاسخ

نرماله مراقب باش از ۳ بالاتر نره

نرمال

دکتر به من گف زیر ۲/۵نرماله برا من ۴/۹ قرص میخورم🤦🏻‍♀️

خوبه ،مشکلی نداری

نرماله دیگه 3 تاشم🙂

ظاهراً نرماله

سوال های مرتبط

مامان ابوالفضل🌟 مامان ابوالفضل🌟 ۱۰ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۹ ماهگی
مامان ماهورا ❤️ مامان ماهورا ❤️ ۱ سالگی