دیگه شروع ک یا پوشک گرفتن پوشکش نکن اینجوری بچه هم گیج میشه خودش دوست داشته بره دسشویی بعد شما هی پوشک کردی باز کردی الان فکر میکنه کار درست اینه که تو پوشک جیش و پی پی کنه
نمیدونم چرا بچهها از پیپی میترسن،دختر منم همینطوره
من ۴ ماهه پسرمو از جیش گرفتم ولی پی پی رو انقدر نگه میداشت تا مای بی بی کنم
تو این مدت همش درباره پی پی کردن باهاش حرف میزدم بالاخره امروز تو دستشویی پی پی کرد بعد ۴ پنج ماه
بعضا تا سه چهار سالگی همینطوری تو شلوار میکنن یا مای بی بی
عادیه
تحت فشارش نذار
دقیقا پسر منو توضیح دادی . جوری شد خودم تعجب کردم ک زود یاد گرفت ولی بعد دوروز نمیدونم چی باعث شد دیگ نمیگه خودشو نگه میداره نمیگه تا که بدون کنترل خودش جیش میکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.