۸ پاسخ

اپتامیل سبک تر ازهمه است فک کنن

منم اپتامیل میدم ولی شکمش سفت نیست تازگیا زور میزنه فقد

دونه های چربی

آپتامیل مزه شیر مادر رو میده
آپتامیل و ببلاک سبک ترین شیر خشک هستن
نان اصلا نده چون سنگینه مخصوصا الان که دیگه از اولش آپتامیل دادی
الکی بدون نظر پزشک هم شیرخشک عوض نکن

جواب سوالت هم آره نرماله برای منم همینه حتی موقعی که زردی داشت دوروز زیر دستگاه بود سبز شد و بزرگ تر بودن

بچه من پی‌پیش صافه اولشه اینجوری نبود دون دون داشت الن صافه ینی اسهاله نمیدونم کسی میدونه راهنمایی کنه

من اپتامیل دادم دخترمو اسهال میکرد

من شنیدم اپتامیل برای نوزاد یکم سنگینه

من اپتامیل یک میدم ولی شبنه روز یکی دو پستونک ،شیر خودمم میدم دکتر گفت زود ب زود دسشویی میکنه ب خاطر شیر مادره ،منم دخترم اپتامیل میخورد کلا شکمش سفت بود

سوال های مرتبط