عادیه دیگ باز ی ماهه بشه انقددیردیرپی پی میکنه ک دوس داری مث قبل باشه
عادیه اکثر نوزادان اینطورن نگران نباش
اوایل همینه بعد کم میشه
یبوست نداره؟
به تعداد دفعات شیردهی طبیعیه پی پی
بچه منم همینه
یکمیکممیکنه یه بار زیاد یه بار کم
دختر منم تو اون سن اونجوری بود اوایل همینه بعد اوکی میشه
نه گلم،دیگه بچه کوچیکه شاید دلش درد میکنه که اینطوری دسشویی میکنه
شیرت ابکیه
والا بچه فک کنم همینجوریه
بچه منم انقدر زود زود و کم کم پی پی میکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.