۱۳ پاسخ

شاید دلت برای ساختنش تنگ شده تا به بچه😂🤕

نکن اینکاروووووو

بشین سرجاتتتتت
هنوز یک ماه هم از واکسن ۶ ماهگی نگذشته
بذار حداقل واکسن بچه ها تموم بشه

منم یکسره این فکرتوذهنمه بعدبه خودم فحش میدم میگم بشین سرجات
طرزتهیه اش فقط خوبه یه تایمی واسه اینکه ازسرم بپره ال دی میخوردم بدون جلوگیری آخخخخ حال میداد😅😂🔞🤭

👊👊👊👊⛏️🪚🪓🗡️⚔️💣💣💣💣💣

وای منم فقط دوران بارداری شو دوست دارم😂

حس میکنم طرز تهیشو بیشتر دوس داری 😂😂😂

🤣🤣تو ذهنت چی میگذره خدایی

وای نه چجوری واقعا😑😐

بشین اروم جان تو

تو هيچ جوره ادم نميشي 😂😂

خواهر یه نفس عمیق بکش این فکرارو از سرت بیرون کن 😂😂😂

وای چجوری اخه

سوال های مرتبط