سلام مامانا کسی میدونه دفع پروتئین یعنی چی ؟ لطفا جواب بدین اگرمیدونین

۷ پاسخ

مامان جونيايي كه دنبال سيسمونى و اكسسورى اتاق كودك هستن
ميتونن در پيام رسان هاى داخلى پيام بزارن تا نمونه كارهامو براشون بفرستم با هر طرح و تركيب رنكَى قابل سفارشه ودر كمترين زمان ممكن ارسال ميشه۰۹۰۱۲۴۲۵۳۹۷

تصویر

از آزمایش ادرار عزیزم علاعمی نداشتم

منم اولش داشتم پروتئین بدنت از ادرارت دفع میشه

ورم میکنی
مخصوصا ورم یک طرفه میری زایشگاه برسی میکنن ازت آزمایش میگیرن ببین که داری یا ن

۲بارم آزمایشم تکرار کردم هر سری هم داره می‌ره بالاتر نه دارو داره ن چیزی میگه باید مراقب رژیم غذایی باشیاتفاقا فردا بازسومین آزمایش ادرا۲۴ساعته که شنبه باید تحویل آزمایشگاه بدم

از ادرارت پروتئین بدنت دفع میشه میتونه برای کارکرد کلیه هات باشه
باید کنترل کنی حتما به پزشک مراجعه کن پروتئین خیلی مهمه

اره عزیزم سلام من دفع پروتیین دارم

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین روزهای ابتدایی تولد
مامان آیدا مامان آیدا روزهای ابتدایی تولد
مامان معجزه خدا💙 مامان معجزه خدا💙 ۳ ماهگی