۳ پاسخ

برعکس مااا دارم دیوونه میشم از بس غذا نمیخورن زوزی یدونه شیرخشک تموم میکنن

تایک سالگی شیر خیلی مهمه سعی کن بیشتر بخوره

فقط نزار قطش کنه

سوال های مرتبط