۴ پاسخ

یکی گفت برای کیست انغوزه ناشتا جوابع

منم شنیدم برا فیبروم وکیست خوبه ولی قبلش مطمئن باش حامله نباشی!

ارهههه لعنتی خیلی خوبه من خونه مامانم هر وقت میرم میگه بشین اصلا تمامممم دردم یادم میرع

دکتر طب سنتی ب خواهر منم گفته بود

سوال های مرتبط

مامان تربچه🫜 مامان تربچه🫜 قصد بارداری