۹ پاسخ

زدی یا ن من استرس دارم حتما خبرم کن🥲

آره عزیزم بزن

بزن هرچی خدا بخاد

😁😁😁نزن بمون بعد نه ماه میزایی میفهمی

بزن که خوب میزنی🤣
انشالله مثبت شه

ان‌شاءالله که باردار باشی هرچی خیره واست پیش بیاد

چه صبری داری عزیزم بزن

اره بزن

تا حالا نزدی ؟
بزنننن

سوال های مرتبط

مامان تربچه🫜 مامان تربچه🫜 قصد بارداری
مامان دلانا🩷🧚‍♀️ مامان دلانا🩷🧚‍♀️ هفته بیست‌وهفتم بارداری