۴ پاسخ

براب لبه بالکن شمعدونی،نازیخی،مرجان قشنگه و مقاوم هست نسبت ب نور من ناز و مرجان کاشتم

تصویر

ما تو باغچمون داریم خوبه

منم چندساله توی باغچه دارم
توی یه گلدون بزرگ بکار که فضای رشد داشته باشه
واسه لبه بالکن بیشتر شمعدونی میزارن البته

اینارو معمولا میخرن تو باغچه می‌کارند من دیدم تو باغچه اصلا خراب نشده و خوبم گل میدن

سوال های مرتبط

مامان ابوالفضل😍 مامان ابوالفضل😍 ۲ سالگی
مامان فسقلی ها🍼🩵💖 مامان فسقلی ها🍼🩵💖 ۲ سالگی
مامان رقیه کوچولو مامان رقیه کوچولو هفته دوازدهم بارداری