۱۷ پاسخ

من ترشی رو تو زمستون دوست دارم فقط 🤌
به به نوش جان

نوش جان اماالان فصل ترشی نیس

آب قاطی سرکه نکردی فقط سرکه ریختی

خیلیم عالی ادرس بفرستم برات؟؟😅😂😂

نوش جونت گلم دستورش بگو

عالیی.

خدا قوت
دمت گرم

نوش جان خسته نباشی

دوتاش شوره؟

چقدرم خوشگل شدن
مشخصه خوشمزه هم هستن
خدا قوت عزیزم

خسته نباشی ولی کم درست کردی این ترشی برای یک هفته من نهایت کفایت بده مادرم همیشه درست کردنی ۴تا ازاون دبه بزرگا درست میکنه میفرسته تا یکماهم برسههههه چون خیلی ترشی خورم میمیرم برای ترشی

من تالا درست نکردم بلد نیستم

به به نوش جان

به به نوش جون
دستورش بذار لطفا

حیف این همه زحمتت🫠😕
چون کمه دو روز دیگ تمومهههه😩😩
زیاد درس میکردیی خوو

نوش جانتون

خیلیم عالییی خسته نباشی

سوال های مرتبط

مامان گندم مامان گندم ۱ سالگی
مامان نادیاویاسین مامان نادیاویاسین ۱ سالگی
مامان مهراد مامان مهراد ۱ سالگی
مامان عروسک نباتی مامان عروسک نباتی ۱ سالگی