خانما ختم بارداری طبق ان تی میدن یا پریودی

۲ پاسخ

ب من طبق انتی داد چون سزارینم دو هفته زوتر داد امروز بهش گفتم با تاریخ پریودمم حساب کن ببینم چند هفتم گفت نه اصلا اون مهم نیس فقط با انتی

طبق ان تی

سوال های مرتبط

مامان دلارا 👧🏻🎀 مامان دلارا 👧🏻🎀 ۱ ماهگی