بپزی بهتر عزیزم
بخارپز کن که نفخ نداشته باشه قوز بالا قوز بشه
پخته بهتره
بخارپز کن بده بهتره
کدوحلوایی هم خوبه
سیب آبپز کن با تکه ی کوچیکی اندازه نخود کره حیوانی پاستوریزه بنداز .. و ۳ تا قطره روغن زیتون بنداز توی شیرش بدش بخوره من بچم دیروز یبوست بود اینکار کردم امروز مدفوع کرد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.