۴ پاسخ

بپزی بهتر عزیزم
بخارپز کن که نفخ نداشته باشه قوز بالا قوز بشه

پخته بهتره

بخارپز کن بده بهتره
کدوحلوایی هم خوبه

سیب آب‌پز کن با تکه ی کوچیکی اندازه نخود کره حیوانی پاستوریزه بنداز .. و ۳ تا قطره روغن زیتون بنداز توی شیرش بدش بخوره من بچم دیروز یبوست بود اینکار کردم امروز مدفوع کرد

سوال های مرتبط

مامان Samyar👼 مامان Samyar👼 ۱ سالگی
مامان (دلانا)💗 مامان (دلانا)💗 ۱ سالگی