۴ پاسخ

منم دارم گاهی

گلم کیسه آب با آب واژن فرق داره کلا

پد بذار اگه تو ی ربع بیست دقیقه به اندازه ی سکه یا بزرگ تر قد کف دست خیس شد شاید کیسه آبه. سرفه هم بکن تو این تایم

اره منم اینجوریم. از منم پسره.تازه گاهی وقتا بو وایتکس میده نمیدونم چرا🤐

سوال های مرتبط