خانما سلام
تاخیر دارم دلم میخواد بیبی بزنم

تصویر
۴ پاسخ

بزن نتیجشم بگو ولی صبح بزن

حسم میگه فعلا نزن بزار چند روز دیگه

منم 4 روز تاخیر ولی نزدم. گفتم بذار بیشتر از 7 شد بزنم. میترسم که منفی بشه 🤕

بزن عزیزم

سوال های مرتبط

مامان حسین مامان حسین قصد بارداری
مامان نینی مامان نینی هفته پانزدهم بارداری
مامان توت فرنگی 🍓 مامان توت فرنگی 🍓 ۵ ماهگی