خیلی کم.میتونی هروقت برا سونو وزن رفتی هم جنسیتو بپرسی
نه دیگه برای منم ازان تی درست بود
نه دیگه از ۱۵هفته معلومه برای من که از ان تی درست بود
نه انومالی اشتباه نمیشه
نه دیگ
نه حتمیه مگر اینکه جای خوبی نرفته باشی دقت پاین باشن
ن دیگ حتمیه فکر میکنم
من تو ان تی تشخیص داد
ن ...
احتمالش هست اما کممم
ولی شنیدم بعضی ها بعد دنیا اومدن فهمیدن تا جنسیت اشتباه بوده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.