۴ پاسخ

من هنوز دو میبندم‌سه خیلی بزرگ لای پای بچه بعدها باز پرانتزی میشه

اگر پوشک‌کوچیک‌خوب دو‌ببند

من سه میبندم اخه یک دو باهم فرق نداره

بستگی به وزن داره

سوال های مرتبط