۴ پاسخ

تو آرد بغلتون

تجربه خودم واس کیک سیب اینکه سیبا نازک باشن و اینکه غلط مایع کیکت ی کوچولو نسبت به کیک عادی بیشتر باشه من اینجوری درست میکنم عالی میشه سیبامم کف نمیره ولی ن درحدی ک خمیر بشه ها ن درحدی ک سیب وایسه نره پایین

نازک کن و اردی

دستور بزار گلی

سوال های مرتبط

مامان مو طلایی🐥 مامان مو طلایی🐥 ۲ سالگی