خانوما بعد سزارین تا چه مدت خونریزی داشتین؟

۱۰ پاسخ

من دارم هنوز ولی خیلیییییی کمه در حد لک

تا روز ۴۵ فک کنم ..... ولی چهلم رو رد کردم بعد خوب شد

۴۳ روز

من هنوز دارم😩

من 56یت57روز داشتم

من کلا خونریزی شدید نداشتم
ولی تا ۴۵ روزگی لکه داشتم

۲۵روز

اکثرا تا بیست و چند روز خونریزی دارن برای خودم که ۳ ،۴ روز خونریزی داشتم بعد از اون تا ۲۰ و خورده ای روز در حد لک بود

من شنیدم برا هرکسی متفاوته

من هنوز دارم ولی کمه

سوال های مرتبط

مامان محمدرضا👼🏻🩵 مامان محمدرضا👼🏻🩵 ۱ ماهگی
مامان جوجه ی من🐣🩷 مامان جوجه ی من🐣🩷 ۹ ماهگی