خانما گهواره ننو خوبه ؟قیمتش چندالان ؟

۶ پاسخ

من دارم
اصلن بچم توش نمیخوابه
اگه میخوای بفروشم
من ۳۲۰۰ خریدم...میتونم یکم تخفیف بدم... آخه نمیخوابه توش میخام بفروشمش صندلی ماشین بگیرم

دختر من 1بار خوابید بعد هربار گذاشتمش داخلش حتی وقتی خواب بود شروع کرد به جیغ زدن
من 3.5 خریدم 1.5ماه پیش

من ۴/۵۰۰ خریدم ۱۸ روز پیش

افتضاهه نخری

من یه مدل تاشو دیدم۳/۵۰۰-ثابتش بود۴/۵۰۰

۴،۵ تومنه، تو دیوار هم خیلیا میفروشن تمیز و سالمه تا۲ تومن

سوال های مرتبط

مامان دخترم مامان دخترم ۱۱ ماهگی