سلام بنظرتون گهواره ننو خوبه بخرم؟

۴ پاسخ

آره من خریدم ولی بچم توش وای نمیسته

من خریدم راضیم از گهواره اسایش خریدم ۳۱۰۰

من تخت کنار مادر خریدم

اره خوبه

سوال های مرتبط

مامان گندم✨️🌾 مامان گندم✨️🌾 ۶ ماهگی